Dagens tänkvärda...

  • "Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel" B.Russell

lördag 15 november 2008

I god tid inför det nya året...

...vill jag starta en Levnads-&Hälso-blogg...
som är öppen för alla som vill göra något positivt och spännande med livet och hälsan. Börja redan nu!!!
Här kommer jag att tipsa om behandlingar, naturmedicin, mat, böcker...kort sagt allt som gör livet lite lättare och roligare att leva :)
Här kan man dela med sig av sina funderingar kring livet och hälsan...

Den här bloggen handlar om livet...varmt välkommen du också!!! :))

3 kommentarer:

Gullilla sa...

Men vilken fantastisk överraskning!
Käre nån jag tappar andan! Hehehe..

Det är såååååå kul och spännande och jag kommer att kika in här lika ofta som du kikar in till mig!
Måste ju kommentera ett o annat.........hm.
GRATTIS GRATTIS Gull-Gina!

Gullilla sa...

Går in hit när jag kommer från Sinnesron. Läser i högra spalten: FAVORITBOK "Be så ska du få".
Den här "kuslighetskänslan" får mig att ryyyyyyyysa!
Vet du vad sinnesron handlade om ikväll?
JO!
"Bed så ska du få"!

Gullilla sa...

Bilden på katten är ju bara sååååå gullig!
Hej Gina!
Mår "dödstrött" idag och ska försöka att sova så mycket som möjligt så kanske jag är frisk när jag vaknar...........
Pencilinet tar visst ordentligt just nu, men så är det verkligen en dunderkur åxå för "ingenting" brukar funka på mig nu för tiden!